Kako je srpsko slatko dobilo kartu za Kinu

Kako je srpsko slatko dobilo kartu za Kinu

Slatko od dunja i višanja, vrhunski džemovi, ali i blagi i ljuti domaći sok od paradajza i ajvar, proizvodi su firme “Vrtlari”, koja se ove godine predstavila na Salašu 137. Sve što se radi sa ljubavlju, ne može da propadne, tako je nastao i brend “Kiselo i slatko”.

Firma „Vrtlari“ je porodična firma koja je pre desetak godina osnovana kao malo porodično poljoprivredno gazdinstvo koje se bavilo proizvodnjom paradajza i paprike. Sa dugogodišnjim iskustvom u tradicionalnoj proizvodnji voća i povrća, proširili su proizvodnju i preradu proizvoda sa plantaža.

 

Sok od paradajza, Vrtlari © Agromedia

„Bavimo se pre svega proizvodnjom voća i povrća, pre dve godine smo se izbrendirali i ušli u projekat malog proizvodnog pogona koji će se baviti preradom istog tog voća i povrća, tako da predstavljamo ovde na Salašu 137 sokove od paradajza, ljuti blagi, sa celerom, ajvar od pečene paprike, pekmeze i džemove od šljiva, kajsija, maline, smokve, slatko dunja sa orasima, od višanja i sve ono proizvodimo u toku godine“, rekao je Branislav Sekulić.

Glavni cilj firme „Vrtlari“ je da sačuva boju, ukus i miris zdravog proizvoda.

Sa plantaže na silaže

„Mi često kažemo da prirodu pakujemo u tegle, naš slogan jeste “Sa plantaže na stalaže” tako da smo tim putem pokušali da stupimo u kontakt sa našim kupcima i prijateljima koji su korisnici naših proizvoda, da prosto znaju šta je ono što kupuju“, kaže on.

Priroda ovako spakovana u tegli oduševila je i Kineze.

„Bili smo nedavno na velikom kineskom samitu u Budimpešti gde se jedna kineska kompanija, koja ima 21 restoran u Šangaju zainteresovala za naše slatko od šumskog voća, dunja sa orasima i višanja i ajvar. To je nešto što tamo nema, oni su prepoznali naš premium kvalitet i nadamo se da će posle kineske Nove godine koja se upravo dešava, „Vrtlari“ krenuti u Kinu“, ispričao je ponosno Sekulić.

 

Ajvar, Vrtlari © Agromedia

 

Koliko je teško održati jednu ovakvu proizvodnju?

„Nije lako, ali uz podršku prijatelja, porodice i uz jednu dobru, pozitivnu energiju i veru u ono što radite, mislim da je moguće uspeti“, izjavio je Branislav Sekulić.

Sve što se radi sa ljubavlju i pažnjom ne može da propadne, tako je i nastao brend „Kiselo i slatko“.

100% prirodno

„To je brend prirodnih sokova, pravimo ih od 100% ceđenog voće bez šećera, konzervansa, aditiva, veštačkih aroma i vode. Karakteristično za naše sokove je da su sto posto ono što piše na etiketi. Naša višnja je 100% višnja, jagoda je sok jagode bez dodatih drugih sokova i aroma. Po tome se izdvajamo od konkurencije“, izjavio je za Agromediju Stanislav Pejak.

 

Kiselo i slatko © Agromedia

 

Proizvodni pogon ove firme je smešten u Subotici, voće za sokove kupuju od lokalnih voćara.

„Tehnologija proizvodnje je krajnje prosta. Mi nismo izmislili ništa novo, sok dobijamo u zavisnosti od voća koje radimo, pasiranjem ili ceđenjem, nakon toga radi dugotrajnosti pasterizujemo sok, takav se puni u ambalažu i to je to“, objasnio je Stanislav Pejak.

Mi od sada znamo gde ćemo kupovati sok i slatko, a vi, gde kupujete?

Sagovornici:

Branislav Sekulić, “Vrtlari”

Stanislav Pejak, “Kiselo i slatko”

Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica