Kompanija „AGROUNIK“ dobitnik nagrade Golden Superbrand za NAJINOVATIVNIJU KOMPANIJU 2015/2016 godine!

Kompanija „AGROUNIK“ dobitnik nagrade Golden Superbrand za NAJINOVATIVNIJU KOMPANIJU 2015/2016 godine!

Kompanija „Agrounik“ dobila je nagradu Golden Superbrand na manifestaciji održanoj 13. juna u hotelu Metropol Palace u Beogradu.

Kompanija Agrounik - dobitnik nagrade Golden Superbrand za najinovativniju kompaniju 2015/2016 godine

Svetski program Superbrands organizuje se po treći put u Srbiji pod nazivom Corporate Superbrands Srbija 2015/16. Program je namenjen promovisanju najboljih srpskih i internacionalnih brendova.

Stručni savet koji je dodelio nagradu čini 16 članova istaknutih poslovnih ljudi i stručnjaka iz Srbije.

Glasanje se vrši u dva kruga – prvi krug obavlja Stručni savet. U drugom krugu glasanje se ponovo sprovodi od strane Stručnog saveta i putem ankete javnog mnjenja na teritoriji Srbije.

Kombinovanjem glasova, 50%-50%, dobija se izbor od oko sedam kompanija po kategoriji sa statusom Corporate Superbrands.

Superbrands Srbija osnovao je Simeon Tsomokos 2006. godine i od tada je u ulozi organizatora TGI Group International d.o.o. koja se bavi korporativnim komunikacijama i upravljanjem manifestacijama.

 

Ovom nagradom „Agrounik“ postaje i korisnik zlatnog žiga Superbrands za sve svoje proizvode.


 

Program vodi povezano privredno društvo iz Atine u Grčkoj, Symeon G. Tsomokos S.A. (SGT).

Program Superbrands danas je prisutan u više od 80 zemalja širom sveta. Kriterijumi za dobijanje statusa Superbrand Serbia zasnovani su na tri glavne osobine brenda:


  • prepoznatljivost i ugled
  • dugogodišnja doslednost i pouzdanost
  • odgovorno poslovanje.

Nagradu je u ime kompanije primila vlasnica „Agrounika“, prof. dr Snežana Đorđević. Nagrada Golden Superbrand, koju je „Agrounik“ dobio po odluci stručnog saveta, potvrda je i priznanje da su rad stručnjaka iz kompanije i njihovi proizvodi prepoznati na tržištu kao visokokvalitetni.
prof. dr Snežana Đorđević - vlasnica kompanije Agrounik


Stalna ulaganja kompanije, kvalitet proizvoda i društvena odgovornost
, atributi su na kojima je kompanija „Agrounik“ stekla poverenje i lojalnost potrošača širom naše zemlje.


Ovom nagradom „Agrounik“ postaje i korisnik zlatnog žiga Superbrands za sve svoje proizvode.

Podsećamo, o kompaniji „Agrounik“ i njenim proizvodima, od kojih je možda Slavol najpoznatiji na našem tržištu a i šire, poljoprivredni portal Agromedia je već pisao i zato im ovom prilikom i mi čestitamo!

Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica