8. Dani polja kompanije „Agromarket“ okupili 900 ljudi

Imanje PIK-a „Južni Banat“ u Beloj Crkvi još jednom je ove nedelje, kao jedno od najvećih oglednih polja u Srbiji, predstavljeno poljoprivrednicima iz naše, ali i iz nekoliko okolnih zemalja. Reč je 8. Danu polja kompanije „Agromarket“, koji je ovoga puta brojao više od 900 učesnika, a među njima ratare, voćare, povrtare, zaštitare, razne stručnjake, ali i prijatelje i poslovne saradnike ove kompanije.

Dragan Đorđević, predstavnik marketing službe kompanije „Agromarket“, rekao nam je sa kojim ciljem su održani ovogodišnji Dani polja u Beloj Crkvi.

Kako je bilo na 6. Danima polja kompanije Agromarket?

Najvažnije nam je što smo pokazali kako dobra poljoprivredna praksa može da uspe i to ne samo na području južnog Banata, već i u drugim krajevima naše zemlje. Zato kompletnu tehnologiju želimo dodatno da proširimo u Srbiji i to od proizvodnje sadnog materijala, preko proizvodnje jabuke, nektarine, breskve i vinove loze, sve do ratarske proizvodnje“, ističe Đorđević.

Dan polja kompanije Agromarket - ©Agromedia 

Naš važan segment je i semenarstvo i zato smo ovde pokazali i neke nove sorte pšenice koje širimo zajedno sa kompanijom Caussade. Reč je o sortama Sosthene, Sobred, Sofru i Sotis, ali i sortama Sirtaki, Farinelli i Feria, koje radimo sa kompanijom KWS“, dodaje on.

Naravno, s obzirom na to da je kompanija „Agromarket“ već postala prepoznatljiva po bogatoj ponudi sredstava za zaštitu, ali i po specijalizovanim đubrivima i oplemenjivačima zemljišta, posetioci ovogodišnjih Dana polja mogli su i da se uvere u efekte koji se mogu postići primenom raznih pesticida i proizvoda brenda „Fitofert“.

Dan polja kompanije Agromarket - ©Agromedia 

U voćnjacima i na njivama ove kompanije, bez obzira na nepovoljne vremenske uslove tokom ove godine, rezultati koji se očekuju daleko su iznad prosečnih.

Dobro ishranjena biljka, koja je zaštićena u pravo vreme, sama može da odgovori stresnim uslovima. Dakle, pravilna i pravovremena nega uvek daje dobre rezultate, odnosno plodove koji su kvalitetni i zdravstveno bezbedni za korisnike na našem, ali i stranom tržištu“, navodi Đorđević.

Villager je proizvođač koji nudi više za manje.

Još jedna od članica velike Agromarket Grupe, kompanija „Villager“ na Danima polja u Beloj Crkvi izložila je svoje proizvode koji se mogu koristiti u domaćinstvima i poljoprivredi. Takvi su, na primer, Villager kultivatori, prskalice i atomizeri, motorne testere, ali i garden uređaji, trimeri i kosačice.

Villager je brend koji se odlično pozicionirao na tržištu, pre svega odličnim odnosom cene i kvaliteta. Slobodno mogu da kažem da je Villager proizvođač koji nudi više za manje. Mi proizvodimo uređaje u klasi uradi sam, odnosno hobi uređaje. Ovo nisu profesionalni alati, već su namanjeni domaćinima, ljudima sa dvorištima i manjim poljoprivrednim površinama“, navodi Srđan Stevanović, iz kompanije „Villager“.

Dan polja kompanije Agromarket - ©Agromedia 

Veliku pažnju posetilaca Dana polja Villager je ove godine privukao i takmičenjem u preciznoj seči panja i kosidbi

Villager challenge je manifestacija koja već postaje tradicionalne. Pojavili smo se na više poljoprivrednih sajmova i na njima promovisali naš brend, ali i značaj dobrog odnosa prema životnoj sredini“, dodaje sagovornik.

Dan polja kompanije Agromarket - ©Agromedia 

Jedan od planova kompanije „Villager“ jeste i da napravi Villager challenge karavan koji će putovati Srbijom i zemljama iz regiona. On bi, u saradnji sa gradskim zelenilima i nadležnim komunalnim preduzećima, bio zadužen za uređenje pojedinih neuglenih površina i to takođe uz organizovanje raznih zabavnih takmičenja koja bi bila otvorena za javnost. Zato, ako ste iz nekog razloga propustili da se sa ovim brendom upoznate na Danima polja, ne brinite. Villager karavan će uskoro posetiti možda baš vaš grad.   

Sagovornici:
Dragan Đorđević, marketing služba „Agromarket“
Srđan Stevanović, „Villager“

Komentari