„Stihl“ – brend koji se voli!

„Stihl“ – brend koji se voli!

Kompanija „Stihl“ i ove godine je na novosadskom Sajmu poljoprivrede tradicionalno imala veoma lep i upečatljiv štand na kojem su se mnogi posetioci veoma rado zadržavali. Osim čuvenih motornih testera, pažnju su privlačili i izloženi trimeri, pokloni koji su se delili na štandu, ali i proslava 90. rođendana ove kompanije.

Dušana Jandrića, predstavnika prodaje u kompaniji „Stihl“, sreli smo na njihovom štandu na Sajmu poljoprivrede u Novom Sadu. On nam je preneo svoje utiske o ovogodišnjem Sajmu, interesovanju kupaca za njihove proizvode, a otkrio nam je i kako „Stihl“ proslavlja 90. rođendan.

Naši utisci su zaista dobri. Imamo sjajnu posećenost ove godine, mnogo veću nego prethodnih godina. Rekao bih da je ovogodišnji Sajam poljoprivrede znatno posećeniji nego inače i zaista smo izuzetno zadovoljni“.
 

 


„Potrudili smo se da na ovogodišnjem Sajmu, pored proizvoda po kojima smo prepoznatljivi – motornim trimerima i testerama, izložimo gotovo ceo naš asortiman. Tako su, na primer, posetioci na našem štandu mogli da vide i atomizere, duvače, usisivače, perače pod pritiskom, kombinovane i multi motore, ali i naš brend Viking, sa svojim benzinskim električnim kosačicama, traktorskim i robotskim kosačicama, motornim frezama i tako dalje
“, dodao je Dušan.

Mogu da kažem da su i posetioci, kao i mi, veoma zadovoljni i da im se, kao i uvek, dopadaju naši proizvodi. Stihl se uvek dopada svima“, zaključio je on.
 

 

Gotovo da nema poljoprivrednika kojem ovih dana nije potreban trimer za održavanje bašte ili vrta. Bez obzira na to da li bi vaš izbor bila snažna motorna kosa koja uklanja čak i korove i žbunje, ili lagani električni trimer, koji daje završnu notu vašem travnjaku, ukoliko ste posetili „Stihlov“ štand, bili ste na pravom mestu.

Tradicionalno, pošto je sezona košenja, ljudi se najviše interesuju za trimere. I mašine koje se koriste u poljoprivredi su ljudima takođe veoma zanimljive. Naročito se raspituju o bušačima zemlje, atomizerima, ručnim prskalicama i frezama“, istakao je Dušan.
 


Na Sajmu poljoprivrede u Novom Sadu „Stihl“ je svoje kupce svakoga dana nagrađivao trimerom FS 55.

Godine 1926. „Stihl“ je nastao kao vizija jednog Nemca. Od tada do danas, ova kompanija se stalno razvijala, modernizovala, uvodila inovacije i postavljala svetske standarde u proizvodnji alata i opreme za rad u šumi i bašti. Danas je „Stihl“ omiljeni izbor, kako profesionalaca, tako i hobista baštovana u više od 160 zemalja širom sveta.


Ova godina je za nas jubilarna, jer Stihl slavi 90. rođendan. Inače, Stihl d.o.o. u Srbiji posluje već tri godine. Zato je razloga za slavlje mnogo, a iskoristili smo i priliku da na Sajmu naše kupce svakoga dana nagradimo sa po jednim trimerom FS 55“, objašnjava Jandrić.
 

 


Ukoliko su vas obradovali trimeri koji su se delili na Sajmu, znajte da to nije sve. Naime, „Stihl“ za svoje kupce tokom cele godine priprema razne popuste, nagrade i iznenađenja.

Ono što je već postalo prepoznatljivo za naš brend jesu dve akcije koje organizujemo u toku godine. Trenutno je u toku jesenja akcija. Zato smo iskoristili Sajam i kao priliku da sve proizvode koji su na akciji promovišemo kupcima i moram vam priznati da je interesovanje za njih više nego veliko“, rekao je Dušan.
 

Dušan Jandrić, predstavnik prodaje u kompaniji „Stihl“ - ©Agromedia 

Gotovo 50 hiljada zaposlenih u „Stihlu“ i dilera ove kompanije širom sveta imaju jedan zajednički cilj – da svojim inovacijama, posvećenošću i znanjem stvore jedinstven, prepoznatljiv i kvalitetan brend koji će kupci iskreno voleti. Sudeći po interesovanju posetilaca na novosadskom Sajmu poljoprivrede, u Srbiji su u tome definitivno uspeli.

Sagovornik:
Dušan Jandrić, predstavnik prodaje u kompaniji „Stihl“

 

Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica