13. Expo Kućni sajam kompanije Agromarket održan prvi put u Inđiji

13. Expo Kućni sajam kompanije Agromarket održan prvi put u Inđiji

Kompanija Agromarket protekle nedelje održala je 13. Expo Kućni sajam, ali ovog puta u Inđiji. U periodu od 5 dana ovaj sajam posetili su brojni proizvođači i prijatelji Agromarketa iz svih delova Balkana, ali i šire.

Ovo je prvi sajam koji je organizovan u našem logističkom centru Inđija i dolaze nam naši kupci i prijatelji iz celog regiona“, kaže Agneš Balog.

„Agromarket je 2007. godine krenuo sa pričom da svojim poslovnim partnerima na prostoru Srbije predstavi 2-3 dana ono što ima novo u ponudi, nove proizvode, da malo razgovaramo o iskustvima koje smo imali u toku prethodne godine i da polako zadobijemo njihovo poverenje, da se oni direktno uvere u sve ono što se tokom godine prodaje“, kaže Dragan Đorđević.

Prema njegovim rečima, sajam je rastao, da bi pre 5 godina to objedinili u Beogradu i ovog februara, 2020. godine po prvi put  je organizovan u Inđiji, u njihovom logističkom centru.

„Pozvali smo kupce iz različitih regiona da vide sve što imamo da im prikažemo, ovde na jednom mestu. Svaki dan su prisutni kupci iz različitih regiona, što iz Srbije, što iz zemalja gde Agromarket takođe posluje“, navodi Danijela Radujkov.

Agromarket sajam - © Agromedia

Ovakav jedan sajam veoma je značajan proizvođačima, jer samo tako na jednom mestu mogu dobiti sve potrebne informacije o širokoj paleti različitih proizvoda: od zaštite i prihrane biljaka do uređaja za intezivnu proizvodnju i garden sektor.

Agromarket trenutno raspolaže sa preko 15.000 različitih proizvoda, bilo da se radi o agro sektoru ili o garden sektoru. U okviru garden sektora tu je Villager kao prepoznatljiv brend ali i ostali brendovi. Naši partneri, bilo da su to vlasnici poljoprivrednih apoteka, hipermarketa, prodavnice koje prodaju garden proizvode direktno ovde mogu da se uvere u to, šta je u ponudi, kakvog je kvaliteta, da prenesu svoja prva iskustva i kasnijim korisnicima i da od njih dobijemo i povratni signal, šta je to što tržište traži, a što bi mogli u narednom periodu da obezbedimo, bilo da se radi o agro ili garden sektoru“, navodi Dragan Đorđević.

Prema njegovim rečima, za agro sektor najveći deo se odnosi na pesticide, a tu je i brend Fitofert folijarna i vodorastvoriva đubriva ili Agromarket seeds, jedna grupacija koja tek raste. Za garden program, tu je dominantan brend Villager ali i ostali brendovi koje Agromarket prodaje već 30 godina.


Od najstarijih korisnika Agromarketovih proizvoda, preko uspešnih proizvođača, stručnih ljudi, do onih koji traže najisplativije i najefikasnije rešenje za svoju proizvodnju, sve njih povezuje jedna stvar: poverenje u Agromarket.

„Agromarket tradicionalno pravi, svake godine sajam na početku proizvodne sezone i generalno gledamo da svake godine budemo prisutni jer je na početku proizvodne godine i jer ćemo čuti neke novitete koji će se u toku godine prodavati i primenjivati“, kaže Marija Kolundžija.

Agromarket sajam - © Agromedia


Miletić Srbobran, vlasnik Poljoprivredne apoteke kaže da je prvi put na sajmu. Agromarket je nedavno otvorio taj objekat i time približili svoje proizvode kupcima što je, po njemu, zaista za pohvalu.

„Najčešće koristimo zaštitu za jabuku, uzimamo i sitne alate…Oni rade originalne proizvode, nemaju u ponudi generičke proizvode, tako da smo zadovoljni. Vrlo ozbiljni dobavljači“, kaže Srbobran.


Prema rečima Zorana Kitonjića, direktora zadruge iz Slankamena, kod njega u prodavnici su uglavnom Agromarket proizvodi i ostali proizvodi čiji je Agromarket distributer. On je njihov dugogodišnji kupac i zadovoljan je njihovom stručnom službom, na čije preporuke može da se osloni u svakom momentu.

Već 30 godina kompanija Agromarket vodeći je proizvođač, zastupnik i distributer širokog spektra proizvoda na tržištu zapadnog Balkana. A, ono što proizvođači ističu kao njihov najveći adut i glavni razlog zbog čega im veruju jeste pomoć iz prve ruke.

„Karakteristika Agromarketa je terenski rad. Sa tim terenskim radom smo mi krenuli od samog početka želeći da u neposrednom kontaktu, stručna služba zajedno sa komercijalnom službom razvije dobre odnose, prepozna eventualne probleme. Stalno je prisutna na terenu ali zna da odgovori na telefonski poziv, da obezbedi smernice kako bi eventualni problem mogao da se reši jer, poverenje se teško stiče, a vrlo lako se gubi, a jedna od deviza Agromarketa ovih 30 godina je: Nama veruju“, kaže Dragan Đorđević.

Sagovornici:

Agneš Balog, Agromarket
Dragan Đorđević, Agromarket
Danijela Radujkov, Agromarket
Marija Kolundžija, zaštitarka
Miletić Srbobran, vlasnik Poljoprivredne apoteke
Zoran Kitonjić, direktor zadruge iz Slankamena

Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica