Agromarket Stručna služba pruža podršku poljoprivrednicima 24 časa

Agromarket Stručna služba pruža podršku poljoprivrednicima 24 sata  - © Pixabay

Agromarket Stručna služba pruža podršku poljoprivrednicima kroz sve kanale komunikacije 24 časa u toku dana.

Pridržavajući se svih preporuka i mera Vlade Republike Srbije, u vanrednoj situaciji u našoj zemlji izazvanoj korona virusom, kompanija Agromarket je u cilju prevencije i očuvanja zdravlja zaposlenih i svih saradnika prilagodila svoje poslovanje novonastalim uslovima.

To se pre svega odnosi na stručnu podršku poljoprivrednim proizvođačima koji su u najosetljivijem delu sezone i kojima je stručna pomoć neophodna kako bi iz već dovoljno teške situacije izvukli maksimum.

I dok ceo svet stoji, priroda ne može da čeka.

Zbog toga je kompanija Agromarket pokrenula kampanju pod nazivom Prvi front zaštite u polju koja podrazumeva niz „alata“ kroz koje će njihovi saradnici komunicirati sa poljoprivrednicima, davati im stručne, pravovremene i kompetentne savete oko zaštite i ishrane gajenih kultura.

To znači da je stručna služba kompanije Agromarket od ponedeljka, 23. marta, dostupna kroz organizovana dežurstva na njihovoj Zelenoj liniji zaštite i ishrane bilja na telefon 034/30-80-80, zatim facebook stranici facebook:@agrosvet, na viber grupama, kao i kroz niz saveta koje će svakodnevno objavljivati na njihovom sajtu www.agromarket.rs/aktuelnitretmani, na facebook stranici Agrosvet i na stranicama dnevnih novina Blic.

Iz kompanije Agromarket smatraju da su u obavezi da nastave da isporučuju proizvode i da budu podrška svim poljoprivrednim proizvođačima, i da i u ovakvoj situaciji pokažu i dokažu da sa razlogom zaslužuju poverenje već 30 godina.

Kompanija Agromarket poziva poljoprivrednike da im upute pitanja, pišu, šalju slike i video materijale, a njihovi dežurni stručnjaci, specijalisti zaštite i ishrane bilja će im dati savet i preporuku.  

Komentari