Dva dobro poznata imena srpskog biznisa – investitor Andrej Jovanović i generalni direktor Imleka Bojan Radun – udružuju snage kako bi preuzeli Imlek od dosadašnjeg vlasnika MidEuropa fonda. Njihov zajednički ulazak u vlasničku strukturu označava početak nove razvojne faze za najvećeg proizvođača mlečnih proizvoda na Zapadnom Balkanu.

Kompanija Imlek, sa sedištem u Padinskoj Skeli – Beograd, poseduje i dve mlekare u Severnoj Makedoniji i Bosni i Hercegovini, sa najsavremenijim proizvodnim pogonima i otkupljuje mleko od više od 3.500 farmera, prerađujući gotovo 400 miliona litara sirovog mleka godišnje.
Možda vas zanima
Zahvaljujući širokom portfoliju proizvoda i snažnim brendovima, među kojima se posebno ističe kultna „Moja Kravica“, Imlek je prepoznat kao stub mlečne industrije regiona i jedan od najpouzdanijih brendova u domaćinstvima širom Zapadnog Balkana, kaže u saopštenju ova kompanija.
Dvojica vodećih srpskih preduzetnika, obojica duboko povezana sa Imlekom i sektorom prehrambene industrije u regionu, udružuju snage kako bi ovu kompaniju vodili u narednu fazu rasta i razvoja.
Andrej Jovanović donosi bogato iskustvo iz oblasti robe široke potrošnje.
Kao suosnivač i bivši vlasnik kompanije „Marbo Product“, vodećeg proizvođača grickalica u Srbiji kojeg je kasnije preuzeo PepsiCo, i kao CEO i suvlasnik grupacije Moji Brendovi (koja je obuhvatala Bambi, Knjaz Miloš i Imlek), Jovanović iza sebe ima dokazanu istoriju stvaranja i razvoja regionalnih lidera.
Bojan Radun, koji je od 2018. godine na čelu kompanije Imlek, ima više od dve decenije iskustva u industriji robe široke potrošnje, uključujući pozicije generalnog direktora kompanija Bambi – vodećeg proizvođača konditorskih proizvoda u regionu – i Nectar, jednog od najznačajnijih proizvođača sokova, gde je i značajan akcionar.
Radun je takođe i predsednik nadzornog odbora kompanije „Hortex“, istaknutog proizvođača smrznute hrane i sokova u Poljskoj. Tokom svoje karijere imao je ključnu ulogu u transformaciji i širenju nekih od najprepoznatljivijih regionalnih brendova.
LAŽNO mleko, med i vino – alarmantni podaci o hrani na našim policama!
Jovanović i Radun saglasni su da Imlek ima ogroman potencijal za dalji rast kao vodeći regionalni proizvođač mlečnih proizvoda – kroz kontinuirane investicije, operativnu izvrsnost i inovacije.
„Imlek je izvanredna kompanija sa dugom tradicijom, snažnim brendovima i izuzetnim ljudima“, izjavio je Bojan Radun, generalni direktor Imleka.
„U partnerstvu sa Andrejem Jovanovićem, siguran sam da možemo da otključamo dodatnu vrednost i dodatno učvrstimo poziciju Imleka kao najpouzdanijeg mlečnog brenda u Srbiji i regionu“.
Očekuje se da će transakcija biti završena u prvom kvartalu 2026. godine, uz standardna regulatorna odobrenja i uslove zatvaranja.
Izvor: nova.rs


Komentari