Marketing usluge

Proverite zašto naši klijenti kažu da smo im partneri u poslu!

Ukoliko imate proizvod ili uslugu koji su usmereni ka poljoprivrednim proizvođačima trenutno se nalazite na pravom mestu! Odličan proizvod i kvalitetna usluga nisu sami po sebi garancija uspeha u poslu kojim se bavite, ali Vi to već znate, čim ste posetili baš ovu stranicu na našem portalu. Ukoliko pročitate ovaj tekst do kraja, odmah ćete spoznati zašto naši klijenti kažu da smo im partneri u poslu.

Da bi se proizvođači odlučili za bilo koji od proizvoda ili usluga koje im nudite, oni prvo moraju da znaju za njih. Složićete se da je najbolji, najlakši i najbrži način za upoznavanje sa proizvodom ili uslugom koje im nudite – reklama! Ali jasno je da ta reklama mora biti i vidljiva! Upravo iz tog razloga Agromedia vam pruža sve što je neophodno kako biste u najboljem svetlu predstavili poljoprivrednim proizvođačima ono što im nudite: i reklamu i vidljivost!

Kod nas uz šoljicu dobre kafe dobijate mnogo više!

U Agromediji dobijate:

  • snimanje materijala,
  • izradu i emitovanje reklamnih priloga,
  • galeriju fotografija,
  • edukativni i promo video materijal,
  • izradu promo filmova,
  • istraživanja tržišta,
  • idejna rešenja za reklamne priloge i reklamne spotove,
  • promociju na društvenim mrežama uz mogućnost vođenja Vaše Facebook stranice i
  • kampanju na portalu

Sigurni smo da ste na ovom spisku pronašli baš ono što Vam je potrebno i to više od jedne stavke!

A ukoliko niste sigurni šta bi od svega navedenog najviše odgovaralo potrebama Vaše kompanije i za to imamo rešenje, jer rešenja su ono što mi nudimo.

S obzirom na to da svaki klijent ima specifične potrebe, način rada koji praktikujemo podrazumeva sklapanje posebnih ponuda za svakog pojedinačnog klijenta na osnovu podataka koje sa nama podeli tokom sastanaka. Dakle, na osnovu razgovora sa Vama, kao predstavnikom kompanije, verujemo da ćemo iznedriti rešenje.

Agromedia tim na osnovu tako prikupljenih informacija, a u skladu sa zahtevima koji se pred njega stave, koristeći sve resurse kojima raspolaže (od kojih su ljudski na prvom mestu jer u osnovnom timu su prehrambeni tehnolog, novinar, stručnjak za internet marketing, sociolog, montažer i snimatelj) pronalazi najbolji način da dosegnete do poljoprivrednih proizvođača.

Naravno, Agromedia se trudi da uvek ima nove i drugačije predloge i ideje, jer na taj način, nudeći rešenja ili inovacije u prisutnosti na tržištu, zasnovane na osnovu rezultata istraživanja, pruža klijentima stabilnu podršku pa im tako postaje pravi partner u poslu.

Ukoliko Vam se dopalo ovo što ste upravo pročitali kontaktirajte nas već sada, a ukoliko još niste sigurni da mi imamo baš ono za čim Vi tragate, nastavite da čitate jer sledi dodatno objašnjenje!

Bez muke do prenete poruke!

Odlučili ste da je za Vašu kompaniju najbolje rešenje da se pojavite u domu svakog poljoprivrednika. To mislimo i mi! Baš iz tog razloga nudimo Vam dve opcije, koje možete koristiti zajedno ili odvojeno, a to su nastup na televiziji i internetu.

Takoreći, mi smo Vaš ulaz u dom potencijalnih korisnika Vaših proizvoda ili usluga.

Odlučili ste se za nastup na televiziji? Odličan izbor!

Neka magija počne!

Agromedia izrađuje reklamne priloge čiji je sadržaj prezentacija proizvoda, delatnosti, usluga i potencijala kompanije u sledećim fazama:

a) nudimo za Vas posebno idejno rešenje, jer bez dobre osnove nema ni dobrog krajnjeg rezultata. S obzirom na to da imate odličan proizvod ili uslugu, nemojte propustiti priliku da dobijete i najbolju ideju za prezentovanje Vaše delatnosti. To, imeđu ostalog, u kasnijim fazama podrazumeva:

  • Izradu scenarija
  • Osmišljavanje grafike
  • Pisanje teksta

b) Sve što osmislimo sprovodimo u delo snimajući na različitim lokacijama u celoj Srbiji. ING video digital HD – tonski.

c) zatim sledi obrada:

  • odabir najboljih video snimaka
  • montaža
  • izrada neophodnih grafičkih prikaza i potpisa
  • izrađa špice, ukoliko postoji potreba za tim
  • snimanje teksta od strane spikera (tamo gde je potrebno)
  • montaža tona
  • odabir muzike.

NAPOMENA: Snimanje priloga može da se organizuje tako da ne zahteva prisustvo stručnjaka iz Vaše kompanije, čime kompaniji omogućavamo da njeni ljudi nesmetano obavljaju svoje poslove. (Mada, naravno, prilozi se mogu snimati i sa stručnjacima iz kompanije).

Bukvar je osnova svega!

Agromedia svojim klijentima nudi posebnu formu reklamnih priloga pod nazivom “Video bukvar”.

Takva forma namenjena je predstavljanju pojedinačnih preparata sa svim njihovim karakteristikama i specifikacijama.

Trajanje priloga je od 1 do 2 minuta
prilagođavanja teksta iz kataloga za dalju upotrebu;
izrade potrebnih grafičkih rešenja;
spikerskog čitanja teksta;
odabira kadrova;
i montaže reklamnih priloga i njihova priprema za dalju upotrebu.
NAPOMENA: Snimanje priloga se organizuje tako da ne zahteva prisustvo stručnjaka iz Vaše kompanije, čime kompaniji omogućavamo da njeni ljudi nesmetano obavljaju svoje poslove.

I opet u školu!

Posebna vrsta reklamnih priloga koje nudimo su “Mala škola”.

Serija priloga edukativnog karaktera
koji direktno ne promovišu ni jedan proizvod
saveti
NAPOMENA: Takvi se prilozi mogu snimati i van sezone. Na taj način se pre početka sezone mogu pripremiti materijali za emitovanje.

Promo filmovi i ostale đakonije iz Agromedia kuhinje!

Veliki broj različitih kratkih video formata još postoji jer snimamo manifestacije, ogledne parcele, intervjue sa stručnjacima…, a Agromedia će Vam ih vrlo rado predočiti kada nas posetite! Em će Vam kod nas biti prijatno, em ćemo sigurno posebno za vas osmisliti novi format ili poboljšati postojeće.

Materijali koji se snimaju tokom sezone mogu se koristiti za izradu različitih namenskih promo filmova, a scenario se može sastaviti u zavisnosti od poruke koju želimo da prenesemo. Naravno, snimanja mogu biti i unapred osmišljena!

Sve gore navedeno podrazumeva:

  1. emitovanje u emisiji “Svet poljoprivrede” (koja se emituje na preko 60 lokalnih i regionalnih televizija)
  2. pripremu video materijala za potrebe gostovanja ili emitovanja na drugim TV stanicama
  3. promociju na društvenim mrežama
  4. mogućnost postavljanja na sajt
  5. snimanja danas za danas na celoj teritoriji Srbije
  6. korišćenje mreže dopisnika i snimatelja koji su dostupni za brza snimanja

Odlučili ste se za nastup na internetu? Odličan izbor!

Na internetu je bitno biti dobar domaćin!

A i kako drugačije kada se Agromedia bavi poljoprivredom!

Imati sajt nije novost, jer danas svi znaju značaj korišćenja interneta i prisutnosti na njemu. E sad to Vam je kao kada imate na primer jednosoban stan i onda vredno radite godinama kako biste zaradili za više soba ili kuću, jer portal u odnosu na sajt je upravo kao kuća u odnosu na garsonjeru! Poljoprivredni portal Agromedia volimo da posmatramo upravo kao našu kuću u kojoj su u svakoj od prostorija smešteni ratari, povrtari, stočari, pčelari, voćari… Oni tu žive, rade, često i svaštare, ali uvek znaju da mogu da se obrate Agromediji za savet.

Kažete: “Lepo je sve to, zaista, ali šta to znači za nas kao klijenta Agromedije?”.

Baš lepo od Vas što ste pitali! Malo ste nas preduhitrili jer smo upravo hteli da Vam predstavimo prednosti jedne takve kuće, koja se nalazi u globalnom selu zvanom internet.

Dakle, Agromedia svojim partnerima (mi bismo ipak više voleli da Vas posmatramo kao partnera) nudi različite načine komunikacije sa svim ili sa tačno određenim grupama poljoprivrednih proizvođača:

  • blog – mogućnost pisanja bloga, kao i brendiranje čitave stranice na kojoj se blogovi nalaze
  • brendiranje Vremenske prognoze na portalu
  • brendiranje ankete i stranice sa anketama uz mogućnost postavljanja određenog pitanja na internet portalu kompanije Agromedia na koje kompanija želi da dobije odgovor, što je takođe jedan zanimljiv, a suptilan način reklamiranja
  • brendiranje zasebnog dela na glavnoj stranici portala pod nazivom “Mala škola”, koji se bavi različitim savetima namenjenim poljoprivrednicima
  • zakup različitih baner pozicija
  • brendiranje zasebnog dela na glavnoj stranici portala pod nazivom “Predstavljamo” – gde je moguće predstaviti kompaniju kroz tri različite priče ili tri različita proizvoda koja su aktuelna u određenom delu godine
  • brendiranje naslovne stranice portala
  • brendiranje bilo koje od Agrotema – specijalizovanih stranica kao što su ratarstvo, stočarstvo, voćarstvo, zaštita bilja…
  • savetodavni tekstovi koji bi bili objavljivani na portalu, a koje bi pisali stručnjaci kompanije
  • PR/promo tekstovi o kompaniji i proizvodima kompanije koje bi pisali novinari kompanije Agromedija poštujuću pravila copywritinga (uz prepoznavanje potreba i problema poljoprivrednika i pružanje rešenja)
  • moguće je i da kompanija ima i sopstveni mini-sajt, odnosno promo-stranicu – prezentaciju u okviru Agromedia poljoprivrednog portala gde bi na jednom mestu bili osnovni podaci o kompaniji, kontakt, proizvodi i svi prilozi i članci koje je Agromedia pripremila, pisala ili snimila za kompaniju.

Dopadaju Vam se mogućnosti koje nudi portal, zar ne?

Širimo priču o Vama i Vaš krug prijatelja!

S obzirom na to da su internet i društvene mreže danas mesta na kojima ljudi traže rešenja i pronalaze odgovore na pitanja koja ih muče, jasno je da je prisustvo na njima možda i najvažnija stvar ove sezone (a i naredne, pa i one tamo, pa nakon toga…). Zato kompanija Agromedia, pored sopstvenog portala, vodi Facebook i Twitter, stranice, sa velikim brojem pratilaca – preko 10.000, koji se bave poljoprivredom, pa naši klijenti dobijaju sopstveni prostor i promociju na istim.

Postovi se pažljivo pišu, uz poštovanje pravila copywritinga (uz prepoznavanje potreba i problema poljoprivrednika i pružanje rešenja), kao i prateće fotografije ili video materijal.

Pored toga, na društvenim mrežama mogu se sprovoditi igre i istraživanja (ankete) koje služe da se podigne svest o kompaniji, ali i za prikupljanje različitih podataka.

Na kraju, doneti odluku o tome da li da sarađujete sa Agromedijom je veoma jednostavno. Dovoljno je samo da sebi postavite pitanje da li biste želeli da budete naš klijent ili partner!