„Delta Agrar“ – uvek drugačiji od drugih

„Delta Agrar“ – uvek drugačiji od drugih

Kompanija „Delta Agrar“ već godinama nastupa na jednom od najvećih i najznačajnijih sajmova svežeg voća i povrća na svetu. Reč je o sajmu pod imenom „Fruit logistica“ u Berlinu, koji svake godine postavlja nove standarde u toj grani agrobiznisa. Pogledajte kakvim je neobičnim detaljima ova srpska kompanija privukla posetioce na svoj štand. 

Poljoprivredni sajam pod nazivom „Fruit logistica“ jedan je od najvećih i najpoznatijih sajmova svežih poljoprivrednih proizvoda na svetu. On pokriva svaki sektor poslovanja ove grane agrobiznisa i daje kompletnu sliku najnovijih inovacija, proizvoda i usluga na svakoj karici u međunarodnom lancu snabdevanja.

„Delta Agrar” će uložiti 40 miliona evra u poljoprivrednu proizvodnju

Na taj način on pruža izvanredno umrežavanje i brojne  mogućnosti za ključne donosioce odluka u svim sektorima ove industrije. Nešto više o tome rekla nam je gospođa Julka Toskić, iz kompanije „Delta Agrar“.
 

Sajam poljoprivrede u Berlinu - iz arhive fotografija kompanije Delta Agrar 

Fruit logistika je najvažniji sajam biznisa svežeg voća, povrća i njihove procesne industrije na ovoj hemisferi. On je zaista impozantan i predstavlja mesto gde možete videti najsavremenije tehnologije i trendove u proizvodnji, pakovanju, plasiranju… Odličan je i za sastanke sa potencijalnim kupcima. Mi smo na sajmu u Berlinu ove godine izlagali peti put zaredom“, ističe gospođa Toskić.

Zabeleženi rekordni prinosi na imanjima „Delta Agrara“

Na ovogodišnjem sajmu u Berlinu kompanija „Delta Agrar“ potrudila se da svoj voćnjak na 500 hektara pod jabukama u Čelarevu predstavi na jedan zanimljiv i neobičan način.
 

Sajam poljoprivrede u Berlinu - iz arhive fotografija kompanije Delta Agrar 


Naš štand je bio skup digitalne tehnologije. Posebno smo predstavili naše klupske sorte jabuke – Pink lady, Kiku, Modi i Evelinu. Svaka od njih imala je svoj interaktivni ekran na kojem su pomeranjem jabuke mogle da se saznaju sve činjenice o svakoj sorti ponaosob. Naravno, imali smo i komercijalne reklame za te sorte“, objašnjava Julka.

Najavom proizvodnje nove klupske sorte Delta Agrar obeležio Svetski dan jabuka!

Na jednom velikom video bimu organizovali smo i digitalno branje jabuka, što se posetiocima posebno dopalo. Osim toga, snimili smo i takozvani 360 stepeni VR film, imali smo gir VR naočare i svako ko je hteo mogao je virtuelno da se prošeta kroz naš voćnjak, kroz hladnjaču, da pogleda brebu, kalibriranje i druge procese. Mogu vam samo reći da nam je štand bio mali u odnosu na broj ljudi koji su hteli sve to da vide“, dodaje ona.
 


Na jednom velikom video bimu kompanija „Delta Agrar“ organizovala je i digitalno branje jabuka, što se posetiocima posebno dopalo.


Nadam se zato da smo mnogim posetiocima iz drugih zemalja dokazali da Srbija ne zaostaje ni za tehnologijom, a ni nastupom na ovom Sajmu za razvijenim evropskim zemljama“, ističe predstavnica „Delta Agrara“.

„Delta Agrar“ na Sajmu poljoprivrede – pravi primer dobre prakse!

Na sajmu „Fruit logistica“  ove godine bilo je tačno 3.077 izlagača i to iz 128 zemalja, ali i više od 75.000 posetilaca. Svako od njih došao je u Berlin sa namerom da ostvari svoj puni poslovni potencijal, ali i da napiše svoju priču o uspehu.
 

Sajam poljoprivrede u Berlinu - iz arhive fotografija kompanije Delta Agrar 

Sajam Fruit logisticaʹ svake godine ima sve više izlagača, ali i posetilaca. To govori o njegovom kvalitetu, ali i da je potrebno biti tamo. Ukoliko imamo u vidu i činjenicu da su to sve profeisonalni posetioci, definitivno možemo da zaključimo da se upravo na ovom sajmu prelamao rod sa obe hemisfere i da je zaista ceo svet bio tamo. Moj je lični utisak da smo zasenili čak i filmski festival koji se u isto vreme odvijao u Berlinu“, zaključuje Julka.

U voćnjaku Delta Agrara u Čelarevu pažljivo se bira svaki plod jabuke!

Proizvođači gotovo svih prozvoda u našoj zemlji, pa tako i poljoprivrednih, samo su jedan mali deo velikog svetskog takmičenja. Zato, ukoliko ne pratite savremene svetske trendove, potrebe i zahteve tržišta, veoma je moguće da nećete biti u kondiciji da odigrate utakmicu do kraja.
 

Sajam poljoprivrede u Berlinu - iz arhive fotografija kompanije Delta Agrar 

Ukoliko vas na ovakvim dešavanjima nema, bilo da ste kompanija, ili predstavnik naše zemlje, da vas drugi vide, ne mogu ni da znaju šta mi ovde proizvodimo. A proizvodimo dobro“, ističe gospođa Toskić.

Sagovornica:
Julka Toskić, „Delta Agrar“

Komentari

E-KNJIGA

Vodič za uspešno gajenje borovnica